Outstanding Customer Service

Үйлчилгээний чанараа сайжруулах ур чадварууд

Харилцагчийн үйлчилгээний хөтөлбөр

Хэрэглэгчид анхны сэтгэгдлийг эергээр төрүүлж, хүлээлтийг нь зөв тодорхойлж, өөрийн болон үйлчлүүлэгчийн хандлагыг удирдан, бухимдсан хэрэглэгчид тулгарсан асуудлыг эергээр шийдвэрлэн, гомдлын шалтгаан нь бодит эсвэл сэтгэлзүйн шалтгаан аль нь болохыг тодорхойлон цаг алдалгүй шийдвэрлэх ур чадварыг хөгжүүлэхийг хүсвэл Дэйл Карнегийн олон улсад туршигдсан хөтөлбөрт оролцохыг урьж байна.

2024 оны 2 сарын 22, 23

2 хагас өдөр

350,000₮

Нэг удаа: 4 цаг

Цаг: 14:00 – 18:00

Байршил: Хан-Уул дүүрэг, Гэгээнтэн цогцолбор, Фидес цамхаг, 8 давхар, 802 тоот

Бүртгүүлэх

(Оролцогч бүрийн имэйл хаяг дахин давтагдахгүй ялгаатай байх шаардлагатай)


Бидэнтэй холбогдож байгууллагын сургалтын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл аваарай.