Танай байгууллагын ажилтны идэвх зүтгэл буураад байна уу? Ажлын байрны тогтвортой байдал алдагдаад байна уу? Баг хамт олон хамтдаа асуудлыг шийдвэрлэх биш нэг нэгнээ буруутгаад байна уу? Хэчнээн өөрчлөлт шинэчлэл хийсэн ч хамт
info@dalecarnegie.mn Ажлын цаг: Даваа - Баасан 09:00-18:00
Танай байгууллагын ажилтны идэвх зүтгэл буураад байна уу? Ажлын байрны тогтвортой байдал алдагдаад байна уу? Баг хамт олон хамтдаа асуудлыг шийдвэрлэх биш нэг нэгнээ буруутгаад байна уу? Хэчнээн өөрчлөлт шинэчлэл хийсэн ч хамт
Хурд, чадвар, гүйцэтгэлд тэмүүлсэн өнөөгий ертөнцөд бид амжилтай яваа хүмүүст байдаг нийтлэг шинж чанар болох EQ чадварыг бид анзаарахгүй орхидог. EQ гэдэг нь зүгээр л нэг шинэ үеийн загвараг үг биш юм. Энэ
ЗОРИЛГОО ЭХЭЛЖ ИЛЭРХИЙЛЭХ Үзэгчдэдээ юу ярих байгаагаа гэж хэлж эхлэх хэрэгтэй. Энэ нь үзэгчдийн анхаарлыг илтгэлийн туршид татдагИлтгэлээ 3 хэсэгт хуваана: Эхлэл, Өрнөл, ТөгсгөлХэт нурших хэрэггүй: Энгийн бөгөөд товч байх нь илүү удаан мартагдана
Гүйцэтгэл ба өөрчлөлтДунд шатны менежер нь удирдлага ба ажилтны дунд ажилладаг боловч, тэдний ажил үүргийн ач холбогдлыг тэр болгон сайшаадаггүй. Тэд олон үүр хариуцлагыг нуруундаа үүрдэг. Баг хамт олноо идэвхжүүлэх, үндсэн зорилготой багийн
Удирдах албан тушаалтан өөрчлөлт хөдөлгөөн өнгө төрхийг бий болгодог юм бол менежерүүд ажлыг эмх цэгцтэй, уялдаа холбоотой гүйцэтгэх үүрэг хүлээдэг. Энэ хоёр хүн нэг зорилгын төлөө нэгдмэл ойлголттойгоор ажиллах ёстой хэдий ч бидний
Дэйл Карнеги нь Ниссан компанийн "Ажиллахад таатай байгууллага болох" эрхэм зорилгын хүрээнд хамтран ажиллаж эхэлсэн. Олон зуун супервайзор, ахлахууд болон менежрүүд Дэйл Карнегиас Ниссаны голлох стандартад нийцэж, тусгайлан боловсруулсан хөтөлбөрт хамрагдсан билээ. Тэд
3-р хэсэг Итгэлцлийн хөдөлгүүр хүчин зүйлс: Хувь хүний хандлага, чадвар, зан авирБидний санал болгож буй борлуулалтын аргачлал нь итгэлцлийг бий болгоход чухал хувь хүний шинж чанар, чадварын нийлмэл юм. Зураг 2-т үзүүлж буйгаар
Харилцаа бол итгэлцлийн үр дүн болон хөдөлгөгч хүчин зүйлИтгэлцэл нь тогтвортой нийгмийн болон эдийн засгийн харилцааг үүсгэгч бөгөөд хадгалагч чухал хүчин зүйл юм. Итгэлцлийн зарим түвшинд эерэг харилцаа бий болгох шаардлагатай байдаг ба
Итгэл дууслаа. Итгэлцэл урт хугацаанд оршин тогтноосой!Яагаад хэрэглэгчийн үнэнч байдал итгэлцэл бүхий харилцаан дээр суурилдаг вэ?Сүүлийн жилүүдэд борлуулалтын шинэ арга барилууд улам нэмэгдсээр байгаа бөгөөд ихэнх нь хэрэглэгчтэй урт хугацааны харилцаа бий болгох
АлхмуудХандлагыг дагаж алхмууд хийгддэг. Соёлын аваргууд соёлын ач холбогдлыг ойлгоод зогсохгүй, соёлоо сайжруулахын тулд тогтмол арга хэмжээ хийдэг нь гайхах зүйл биш юм. Дэйл Карнегийн няцаашгүй ажиглалтын нэг болох "Мэдлэгийг ашиглаж байж л