Ажлын байран дээрх стресс их байх тусам ажилтны бүтээмж буурдаг бол ажилдаа сэтгэл ханамжтай байх нь эсрэгээрээ бүтээмжийг нэмэгдүүлдэг. “Quiet Quitting” буюу чимээгүйхэн ажлаа орхих төлөвт шилжсэн ажилчдын ажлын байран дахь стресс нь цаашлаад сэтгэл ханамжгүй байдлыг үүсгэдэг. “Quiet Quitting” гэдэг нь аливаа ажилтан ажлын байраа хадгалах төдий аль болох бага ажил хийхийг хичээхийг хэлэх бөгөөд санаачлагаараа илүү зүйл хийхгүй байх явдал юм! Эдгээр ажилчдад байгууллагаа гэх сэтгэл үлдээгүй байдаг.
Одоогоор дэлхий дахинаа ажил хаялт огцом ихсэж байгаа ба байгууллагууд энэхүү “Great Resignation” буюу “Ажил хаялтын их үе”-ийн эсрэг арга хэмжээ авах нэн шаардлага тулгараад байна. Учир нь байгууллагын зардал хэвээрээ байгаа ч ажилчдын бүтээмжийн алдагдал мэдрэгдсээр байна. Энэхүү үзэгдэл улам цаашилсаар “Quiet Quitting” төлөвт шилжиж, ажилчид хариу үйлдэл үзүүлэхдээ удааширч, харилцаа холбоо нь муудан, ажлаа хугацаанд нь дуусгахгүй байх зэргээс болоод бусад ажилтнуудад нэмэлт стресс бий болгодог байна. Ингэснээр илүү олон ажилчид чимээгүйхэн ажлаа орхих үндэс үүсч, цаашлаад үйлчлүүлэгчдээ алдах, ашиг орлого багасах зэрэг гинжин нөлөөг бий болгодог.
Тэгвэл ажилчдын идэвх зүтгэлийг нэмэгдүүлэхийн тулд стрессийг бууруулж, сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх ямар аргууд байдаг вэ? Ингээд байгууллагуудын аль хэдийн хэрэгжүүлээд үр дүнгээ өгөөд эхэлсэн 5 аргыг харцгаая:
Чадварын хомсдол, стресст орсон ажилчид, бүтээмж буурах зэрэг нь олон байгууллагын оршин тогтнох чадварыг үгүй хийж байна. Энэ блогт хэлэлцсэн арга техникийг хэрэгжүүлэх нь ажлын байрны стрессийг бууруулж, ажлын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх замаар ажилчдыг эргүүлэн татах боломжтой. Ажилтнуудаа ажилдаа дуртай болгож эргүүлэн татаж чадвал тэд чимээгүйхэн ажлаа орхигчдын эгнээнээс гарч өөрсдийн хүчин чармайлт, сэтгэл зүтгэлээрээ байгууллагад давуу талыг бий болгодог.
“Quiet Quitting”-тэй тэмцэх стрессийг удирдах 5 арга
Ажлын байран дээрх стресс их байх тусам ажилтны бүтээмж буурдаг бол ажилдаа сэтгэл ханамжтай байх нь эсрэгээрээ бүтээмжийг нэмэгдүүлдэг. “Quiet Quitting” буюу чимээгүйхэн ажлаа орхих төлөвт шилжсэн ажилчдын ажлын байран дахь стресс нь цаашлаад сэтгэл ханамжгүй байдлыг үүсгэдэг. “Quiet Quitting” гэдэг нь аливаа ажилтан ажлын байраа хадгалах төдий аль болох бага ажил хийхийг хичээхийг хэлэх бөгөөд санаачлагаараа илүү зүйл хийхгүй байх явдал юм! Эдгээр ажилчдад байгууллагаа гэх сэтгэл үлдээгүй байдаг.
Одоогоор дэлхий дахинаа ажил хаялт огцом ихсэж байгаа ба байгууллагууд энэхүү “Great Resignation” буюу “Ажил хаялтын их үе”-ийн эсрэг арга хэмжээ авах нэн шаардлага тулгараад байна. Учир нь байгууллагын зардал хэвээрээ байгаа ч ажилчдын бүтээмжийн алдагдал мэдрэгдсээр байна. Энэхүү үзэгдэл улам цаашилсаар “Quiet Quitting” төлөвт шилжиж, ажилчид хариу үйлдэл үзүүлэхдээ удааширч, харилцаа холбоо нь муудан, ажлаа хугацаанд нь дуусгахгүй байх зэргээс болоод бусад ажилтнуудад нэмэлт стресс бий болгодог байна. Ингэснээр илүү олон ажилчид чимээгүйхэн ажлаа орхих үндэс үүсч, цаашлаад үйлчлүүлэгчдээ алдах, ашиг орлого багасах зэрэг гинжин нөлөөг бий болгодог.
Тэгвэл ажилчдын идэвх зүтгэлийг нэмэгдүүлэхийн тулд стрессийг бууруулж, сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх ямар аргууд байдаг вэ? Ингээд байгууллагуудын аль хэдийн хэрэгжүүлээд үр дүнгээ өгөөд эхэлсэн 5 аргыг харцгаая:
Чадварын хомсдол, стресст орсон ажилчид, бүтээмж буурах зэрэг нь олон байгууллагын оршин тогтнох чадварыг үгүй хийж байна. Энэ блогт хэлэлцсэн арга техникийг хэрэгжүүлэх нь ажлын байрны стрессийг бууруулж, ажлын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх замаар ажилчдыг эргүүлэн татах боломжтой. Ажилтнуудаа ажилдаа дуртай болгож эргүүлэн татаж чадвал тэд чимээгүйхэн ажлаа орхигчдын эгнээнээс гарч өөрсдийн хүчин чармайлт, сэтгэл зүтгэлээрээ байгууллагад давуу талыг бий болгодог.
Related
Resent Post
Өөрчлөлтөд хөтөлгөх хандлага, алхмууд
November 21, 2024Үр дүнтэй харилцах нь
November 16, 2024Гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэх нь: Ажлын байран дахь удирдлагын тууштай байдлын нөлөө – 2-р хэсэг
November 9, 2024Categories